Norwegian Reward vinner to internasjonale priser
Norwegians lojalitetsprogram, Norwegian Reward, vant i natt norsk tid to internasjonale priser: Flybransjens beste lojalitetsprogram i Europa/Afrika, og Beste kredittkort for lojalitetsprogram i Europa/Afrika, under prestisjetunge Freddie Awards. Millioner av reisende over hele verden har stemt fram Norwegian Reward, heter det i en pressemelding fra flyselskapet.
– Det er fantastisk at passasjerer verden over har kåret Norwegian Reward til flybransjens beste lojalitetsprogram i Europa og Afrika, og at våre kundefordeler, som tilbys gjennom Bank Norwegians kredittkort, vant i sin kategori. Freddie Awards er en viktig internasjonal bransjekåring, og vi ser på dette som en bekreftelse på at Norwegian Reward er et godt tilbud til alle, uavhengig av hvor mye man reiser. Vi vil fortsette å utvikle nye produkter og tjenester som skal komme våre lojale passasjerer til gode, sier sjef for Norwegian Reward Brede Huser.
Freddie Awards er den mest prestisjefylte kåringen for lojalitetsprogrammer i reiselivsbransjen. I 2016 vant Norwegian Reward Beste nykommer under Freddie Awards. Lojalitetsprogrammet kom også på andre plass i kategorien Årets beste lojalitetsprogram – Europa og Afrika.
Om Norwegian Reward:
Norwegian Reward har 5,5 millioner medlemmer. Hver gang man bestiller en reise med Norwegian, eller benytter tjenester fra Norwegian Reward sine partnere tjener man CashPoints som kan brukes til å betale for flybilletter. Dersom man i tillegg bruker kredittkort fra Bank Norwegian kan man tjene CashPoints på alt man handler (1% CashPoint på alle kjøp). Med Norwegian Reward får man også tilgang til en rekke andre fordeler som rabatter og ekstra CashPoints når man bestiller leiebil, hotell og andre tjenester.
Foto: Norwegian-passasjerer ved innsjekking. Foto fra Norwegian.